04:45

BitTorrent 6.2.0.15918

BitTorrenti nuk ka parë një update të mëdha në rreth dy vjet, por që ishte më parë bleu nga uTorrent. Tani, miratimin e saj të ri vëlla e ka ndërfaqe krejtësisht reinvigorated origjinal BitTorrenti klientit. Më parë, BT kishte karakteristika që i mungonte tjera përrua innovators kohë kishte kaluar testimin dhe investime in. Tani, në një ra bie poshtë, BT ka qasje në gjithshka që mungonte. Mund të vini në një fotografi të cilat doni të përrua shkarko, mbyt tuaj Internet lidhje me shembullin tuaj whims, endem me Web UI dhe, në fakt, bëjnë çdo gjë që mund të bëjë uTorrent. Ka një RSS tracker dhe kërko bar, ashtu si në uTorrent, por ka ku ne nje takim i papritur kyçe ndryshim. Ku uTorrent e kërkimit të ju merr në MiniNova rrëke site, BitTorrenti i shkon në BitTorrent.com, paguajnë një-për-më-site content. Ka gjithashtu një menu bar item në BitTorrenti klienti quajtur Get Stuff, me lidhje të Filma, TV, Muzik, Lojra dhe në përmbajtjen BitTorrenti site. Pa dyshim, BitTorrenti ka marrë hapa të kthejë drastike kursin e saj dhe unsink amortizimi anije. Ndonëse ende BT ha memorie më shumë se vëlla e saj të re, është e hogging dukshëm më pak se përpara. The install file reflekton kodin e ri, njeri i ndjeshëm nga 6MB gati për versionin në më pak se 5 për 1MB versionin 6. BT gjithashtu vjen me një pjesë të vogël të quajtur DNA software. The site BT për protokollin e quan atë "Delivery Network përshpejtimin," përtej por një përshkrim i mjegullt, është e vështirë për të të treguar saktësisht se çfarë bën. Botues përshkrimin e Nga BitTorrenti: BitTorrenti e klientit software ju lejon të shkarkoni shpejt me cilësi të lartë të tilla si digital content video, muzikë, dhe lojra. Në dispozicion, në mbi 20 gjuhë, ajo leverages komunitetin tonë e mbi 70 milion përdorues të sigurt për të dorëzuar fotografi PC tuaj më shpejt se çdo gjë tjetër atje. Tipare të përfshijë të hollësishme grafikė stats dhe në shëndetin e mediave digjitale ju japë një fotografi të sigurt, më të kontrolluar downloading experience, lokale dhe miratimi i kolegëve Zbulimi automatik port mapping rritje e shpejtësisë fotografi transferimin pa nevojën për të rikonfiguruar routers tjera ose hardware, dhe dinamike Bandwidth menaxhimin ju lejon të përmbajtjes shkarko pa ndërprerë i takojnë shfletimit në Web, e-mail, apo aplikacione tjera.

Comments (0)

Post a Comment

Lojrat me te Fanshme te Vitit 2009

Lojra tjera me fame te larte 2009

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info