05:15

Conquer Online 5118

Zaptoj e dallon veten nga MMORPG paketë në disa mënyra të shkollës së vjetër se, për shkak të tyre Retro ndjenja, e bëjnë të duket e freskët e lojës - në qoftë se jo inovativ. Në vend të kësaj do të hollësishme për dhënien e 3D, pushtuar e anime style cartoony dhe është më i harmonishëm, dhe shumë i përshtatshëm për të pseudo-mystical lashta kineze ambient në të cilin është e vendosur. Ju mund të luajë një nga disa karaktere: luftëtar, Archer, magically-prirur Taoist, apo një trojan. Të anachronistically me emrin trojan është më e fortë karakteri, kurse Archer është më e shpejtë, e luftëtar më të zhdërvjellët, dhe Taoist më të prirur magically. Advanced Taoists, të cilin e kemi menduar se ishin parashikuar të ishin të qetë, meditues lloj, mund të bëhet e ujit ose Taoists zjarrit. Si në MMORPGs të tjera, kur ju keni kompletuar quests, vrasin krijesa, dhe i bie në monedha, ju dhe të bëhet deri të nivelit më të fortë. Zaptoj ka më unike backstory, nëse vetëm për shkak se nuk është hequr nga evropiane mesjetare fantazi; hobbit-gjuetarët duhet të shohim diku tjetër. The install file më të vogël se është më e lirë MMORPGs, gjurmë më të vogla dhe nuk e ha me oreks fare si një pjesë e madhe e burimeve të sistemit tuaj. Online dokumentacionit është më i mirë, gjithashtu, dhe shumica e Newbie pyetje mund të përgjigjet nga perusing site e tyre. Të gjithë në të gjitha, është një zbavitje të pushtojnë lojë me një stil të veçantë, dhe është absolutisht vlerë checking out. Botues përshkrimin e Nga NetDragon Websoft: Në të sajuar dhe të lashtë Kung Fu rrethit, nuk ka pasur një shoqëri të keqen që kishte ngjallur në pushtet dhe një herë e dominuar botë paqësore. Të jetosh nën terrorin e saj, një grup prej kurajoz burrave dhe grave si një u mblodhën për të përmirësuar shumë pas tyre. Të vërtetë, për të luftuar këtë të keqe kundër. Për qëllimin e tyre, ato të përcaktuara për t'u kthyer prapa drejtësi për popullin. Fitojnë përvojë në këtë lashtë me të gjithë aventurën e saj të lavdishme magjike. Enjoy, për veten tuaj, e pafundme dhe më e bukur në pamje ende krijuar një MMOG (masivisht Multi-user Online Game). Ndërveprojnë me të tjerët në një ambient mitik në të cilën ju zhvillojnë karakterin tuaj.

Comments (0)

Post a Comment

Lojrat me te Fanshme te Vitit 2009

Lojra tjera me fame te larte 2009

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info