05:26

Global MU Online 1.02a


Si pasojë e Zotit të unazave filma, fantazi e stil i është dhënë një jetë të dytë. Gërshetim aventurën fije në një pseudo-mesjetare sixhade është një lëndë e parë e elfnorc botë, dhe mu për ju jep atë në një pjatë e jo-frills. Ju nisem Dark si një magjistar, një Dark kalorës apo një kukudh zanash, me përgjigjet e forta dhe dobësitë. Mund të ruani base karaktere të ndryshme, një fun funksion ju lejon që të fillojnë të luajnë si një njeri i zoti, dhe më pas, për të rifilluar dhe kaloni një kalorës - por jo të dy në të njëjtën kohë. Të pamjen e karakterit tuaj për të pasqyruar ndryshimet ndonjë të re accoutrements ju ofrohet, duke përfshirë krahëhapur dhe kur krahët spells. Ekziston edhe një sistem të koordinuar në shfaqje, kështu që është e lehtë për të lëvizur nëpër botë mu dha hollësira. Gjërat mund të ndërthuren në mënyra të ndryshme, por më shumë lojë ju merr përvojë më të mirë gear. Ju mund të luftojë edhe lojtarë të tjerë, por të paralajmëruar: nëse ju vrasin innocents shumë, ju do të jetë quajtur një vrasës. Frustratingly, mu ka të njëjtën dobët-dokumentuar instalimin proces që më shqetëson MMORPGs. Më keq, në lojë e servers qenë i ngadaltë dhe hezituese kur kemi luajtur, ndërhyjnë me rrjedhën e lojë. Pasi, ai mori edhe na vranë! Mu mungon në shumë fusha që kjo të bëhet me vlerë për shkarkim, por për të gjithë më kokëfortë tifozët e zhanër, konsideron se nuk janë më të mira me fantazi lojra falas atje. Botues përshkrimin e Nga K2 Network: Global mu Online MMORPG është një lojtar që e merr, në një botë plot fantazi eksitim, aventurë dhe monsters. Me disa mënyra për të trajnuar një karakter, karakterin e klasave të shumta, një kantier të madh dhe të kontinentit për të shqyrtuar, GMO është një mënyrë të sigurt një aventurë unike. Bashkohu me mijëra lojtarë nga e gjithë bota dhe të ndihmojë të mbrojë Legjenda e kontinentit, duke i hapur nga clenches e Kundun dhe forcat e tij përgjithmonë. . Me përmbajtjen dhe karakteristikat e reja duke u futur rregullisht, kjo lojë është perfekte për ata që kërkojnë për një përvojë emocionuese MMO.

Comments (0)

Post a Comment

Lojrat me te Fanshme te Vitit 2009

Lojra tjera me fame te larte 2009

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info