04:41

Need for Speed Underground 2


Pasojë e të Nevoja për Speed Underground ka këpucë të mëdha për të mbushur, dhe kjo e bën këtë admirably, me rëndësi të përmirësuar graphics, gameplay modes ri, dhe një përmirësim interface. Demo e shtyn edhe përtej fushës së origjinale, duke ofruar një "falas bredh" mode të eksplorojnë cityscape dhe konkurrentëve në sfidë do, dy llojet e "shpejtë racave" të ndryshme në dy gjurmė, dhe aftësinë për të racës tjera shoferët online. The graphics janë më të dukshme përmirësimi. Ne vetëm mund të përshkruajnë ata si të vërtetë awesome, edhe më e ulët në settings. Dritat në urë xixëllon në qiellin e natës, dhe në dyqan mannequins dritare kapur syve tuaj si ju flakët kaluarën. Pak gjëra, të tilla si hidraulikë pompuar tuaj dhe kërcim poshtë në rrugë, e bëjnë edhe më shumë përvojë zbavitëse. Racing është Arcade style (it's awfully e vështirë për të shkatërruar makinën tuaj) dhe e lehtë për të mësuar, por shkon pushtetit është një aftësi e fituar që e mban të mësuarit kurbë graduale, por të gjatë. I vetmi knocks-lartë në këtë nivel, ngarje e lojës janë të kudogjendur produkt placements (një Cingular mesazhimit sistemit?), Kërkesat e sistemit të lartë, të madhe dhe shkarko size. Duke marrë parasysh thellësinë dhe cilësinë e Nevoja për Speed Underground 2, megjithatë, mund të më falë atyre gamers detaje. Botues përshkrimin e Nga EA Games: Zbulon e akordues nëntokësore në një masiv, pa roaming-metropol. Get pas timonit në një nga 30 e më të nxehta të veturave dhe vetë rrugët nga erret 'til agimit. Explore qytet, ndeshi në garat nëntokësore, e fshehur të fshehta, dyqanet e fshehtë, dhe të papritur të plotë challengers Me ecurinë akordim opsionet, të gjithë modes-lojë të re, dhe më i njohur pas makinave në qark, Nevoja për Speed Underground 2 sjell më autentike akordues përvojë kurrë. Kjo është zyrtare demo e makinës lojë Nevoja për Speed Underground 2. Kjo përfshin një vjedhës demo përgjim të ndryshme të llojeve të ndryshme lojë ju mund të luajnë, si dhe disa opcione online.

Comments (0)

Post a Comment

Lojrat me te Fanshme te Vitit 2009

Lojra tjera me fame te larte 2009

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info