04:46

Icy Tower 1.4


Edhe pse i mungon gameplay komplekse ose një komplot të detajuar, akullta Tower lumtur është një mënyrë për të vrarë disa kohë. Qëllimi juaj është i thjeshtë, por se ajo trickier tingujve: për të përparuar karakterin tuaj si deri tani të akullta kullë që të jetë e mundur pa iu ose duke u rrëzuan që nuk del në ekran. Ju ll të jetë në gjendje më të larta të hidhen në qoftë se ju më të shpejtë, por ju nuk duhet të kujdeset për të slip off platformat në gremine. Loja merr në vend të një qasjeje të qeshur, me kartona të stilit grafika që ju lejojnë të luajë si një hip-hop kec disko ose një person në një kohë të lirë shembullin. Edhe pse duket të demo version çaktivizojeni disa të lojës më të avansuara s, mund ta rregulluar volumin dhe rikonfiguruar kontrolleve që i përshtaten shijen tuaj. Akullta Tower fitoi t mbajnë shumë folks në avantazh të tyre vend, por ajo s ka të ngjarë të sigurojë disa laughs. Botues përshkrimin e Nga Free Dreka Design: Harold Homeboy e ka vendosur të rritet një kullë e madhe e kishte gjetur të tjera ditore. Varet për ju për të ndihmuar që ai të marrë më e lartë që të jetë e mundur pa iu poshtë, dhe mbledhjen e më shumë pikë duke bërë cool shkon në rrugë të drejtë. Akullta Kulla është një zbavitje dhe të shkurtër, ende Addictive lojës, ku qëllimi juaj është vetëm për të fituar sa më shumë pikë të jetë e mundur. Mënyra më e mirë është të rritet dhe të bëjnë të vërtetë të lartë combo hedhje në rrugë të drejtë. Loja ju sjell custom characters, kati unlockable lloje, replays të ndajnë me miqtë tuaj, dhe shumë e combo shpërblime.

Comments (0)

Post a Comment

Lojrat me te Fanshme te Vitit 2009

Lojra tjera me fame te larte 2009

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info